Веднъж на поколение се появява мотоциклет, който буквално промeня всичко и задава нови стандарти във всяко отношение – мощност, тегло, управление и външен вид.
Мотоциклетите от изцяло новата фамилия Street Triple са без съмнение най-вълнуващите, динамични, пъргави и интуитивни високофункционални байкове, които някога сме създавали. Независимо дали се стремите към пристрастяващи ежедневни пътувания или истинска пистова експлозия, със своите три варианта новите Street Triple S, R и RS ще отговорят на всички ваши изисквания. Всеки от тези варианти се отличава с уникални за своето предназначение характеристики, ниво на мощност, технология и окачване. И всички са доказателство за легендарните възможности, надеждност и динамично управление на мотоциклетите Triumph.
Радвайки се на заслужена репутация за качество, характер и стил, новото поколение предлага повече във всяко отношение. С новия базиран на ‘Daytona’ трицилиндров 765cc двигател с по-голям работен обем, отличаващ се с по-голяма мощност, по-добри характеристики и по-висок въртящ момент – развиващ до 123PS пикова мощност при 11,700 об./мин., т.е. с 16% повече от предишното поколение. В комбинация с нови технологични решения, по-впечатляващ дизайнерски стил, по-агресивно и атлетично излъчване, както и окачване, шаси и гуми с най-високи характеристики досега. За да бъде новият Street Triple още по-достъпен, Street Triple R се предлага и в специална версия със снижена седалка. Моделът със снижена седалка Street Triple R Low Ride Height (LRH) се отличава с уникално окачване и конфигурация на седалката.
Независимо дали пътувате по улиците на града, търсите перфектната линия на пътя или преодолявате завой след завой на пистата – революцията започва тук.
Моделите Street Triple R и RS са с изцяло нов 5-инчов пълноцветен TFT инструментален блок с регулируем ъгъл на позициониране, даващ на мотоциклетиста достъп до съвременните фокусирани върху водача технологии, на които е базиран новият бордови компютър.
Може да бъдат избрани три различни начина на извеждане на информацията на екрана, които са предварително зададени в зависимост от режимите на каране, като при режимите СПОРТ и ПИСТА фокусът е предимно върху оборотомера и индикатора за предавката, а при режимите ОНРОУД и ДЪЖД, във фокуса на извежданата на дисплея информация е скоростомерът.
Мотоциклетистът може да промени лесно и интуитивно начина на извеждане на информация върху екрана по време на движение с помощта на уникалната “info tray” секция в долната част на екрана.
За да бъде извежданата на екрана информация четлива при всякакви атмосферни условия и всякаква светлина, може да бъде избран “висок” или “автоматичен” контраст за всеки един от трите режима на екрана, като във втория случай системата избира автоматично най-подходящата настройка на яркостта с помощта на интегриран сензор за околната светлина.
В допълнение към всичко това, което е повече от достатъчно, Street Triple RS предлага още 3 допълнителни формата на дисплея, с което общият брой става 6. Втората група от възможни режими на дисплея е фокусирана върху динамиката и включва вариант с хронометър – ексклузивна опция за ‘RS’.
Street Triple S е с LCD инструментален блок с напълно променена конструкция, използвана при Speed Triple от последното поколение. Това позволява на водача да избере режимите на каране както при спрял мотоциклет, така и по време на движение, и му дава достъп до важна информация от бордовия компютър, включително одометър, количество гориво в резервоара, показание на трип компютъра и текущ пробег.
Стандартно оборудване
В допълнение към Street Triple R
Стандартно оборудване
В допълнение към Street Triple S