Thruxton 1200



Thruxton 1200


Новият Thruxton издига до ново ниво стандарта за съвременен класически спортен байк, комбинирайки красивия и впечатляващ дизайн с разнообразно качествено оборудване. Изцяло новият 1200c ‘high-power’ двигател, който задвижва този мотоциклет, променя кардинално стандартите за въртящ момент, ефективност и възможности на оборудването.

Комбинацията от привличащ погледа стил и силно впечатляващи възможности, уникална традиция и характер превръщат Thruxton в несравнимо предложение и абсолютен съвременен класически кафе рейсър.
 

Макс. мощност ЕО

97 PS/ 96 Bhp (72 kW) @ 6750 rpm

Макс. въртящ момент ЕО

112 Nm @ 4950 rpm

Предни спирачки

Два 310mm диска, 2-бутални плаващи спирачни апарати Nissin, ABS

Задни спирачки

Единичен 220mm диск, 2-бутален плаващ спирачен апарат Nissin, ABS

Предно окачване

Kayaba 41mm касетни вилки, ход 120mm

Задно окачване

Два Kayaba амортисьора с регулируемо предварително натоварване, ход на задното колело 120mm

Thruxton 1200 СПЕЦИФИКАЦИИ

  • ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ
  • ШАСИ
  • РАЗМЕРИ И ТЕГЛО
  • РАЗХОД НА ГОРИВО

ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ

Тип

С течно охлаждане, 8 клапана, SOHC, 270° ъгъл между колената, паралелен 2-цилиндров

Работен обем

1200cc

Диаметър на цилиндъра / Ход на буталото

97.6 mm / 80 mm

Компресия

11.0:1

Макс. мощност ЕО

97 PS/ 96 Bhp (72 kW) @ 6750 rpm

Макс. въртящ момент ЕО

112 Nm @ 4950 rpm

Система

Многоточково последователно впръскване на горивото с електронно управление

Изпускателна система

Хромирана 2 в 2 ауспухова система, с два хромирани шумозаглушителя

Крайна предавка

O-ринг верига

Съединител

Мокър, асистиращ мултидисков

Скоростна кутия

6-скоростна

Рама

Тръбна стоманена конструкция

ШАСИ

Заден шарнир

Двустранен, алуминиев

Предна джанта

32 спици, 17 x 3.5 инча

Задна джанта

32 спици, 17 x 5 инча

Предна гума

120/70 ZR17

Задна гума

160/60 ZR17

Предно окачване

Kayaba 41mm касетни вилки, ход 120mm

Задно окачване

Два Kayaba амортисьора с регулируемо предварително натоварване, ход на задното колело 120mm

Предни спирачки

Два 310mm диска, 2-бутални плаващи спирачни апарати Nissin, ABS

Задни спирачки

Единичен 220mm диск, 2-бутален плаващ спирачен апарат Nissin, ABS

Инструментален блок и функции

Мултифункционален LCD инструментален блок с аналогов скоростомер, аналогов тахометър, индикатор за предавката, ниво на горивото в резервоара, оставащ пробег с наличното гориво, сервизен индикатор, часовник, трип компютър, скрол бутон и бутон за режимите върху ръкохватките, подготовка за отопляеми ръкохватки, дисплей за разхода на гориво, индикатор за статуса на системата за тракшън контрол и режима на функциониране на дросела.

РАЗМЕРИ И ТЕГЛО

Ширина на кормилото

745 mm

Височина без огледало

1030 mm

Височина на седалката

805 mm

Междуосие

1415 mm

Наклон на кормилната колона

22.7º

Трейл на кормилната система

90.8 mm

Сухо тегло

206 Kg

Вместимост на резервоара

14.5 L

РАЗХОД НА ГОРИВО

Разход на гориво **

4.6 l/100km

Емисии на CO2 **

Стандарт EUR4: 106.0 g/km ** Емисиите на CO2 и разходът на гориво се определят съгласно Регламент 168/2013/ЕО. Данните за разхода на гориво са определени при специфични условия на изпитания и са представени само за сравнение. Възможно е те да не отразяват действителните резултати при експлоатация на мотоциклета.

Thruxton 1200 МОТОРИ

Thruxton 1200

Thruxton 1200

Стандартно оборудване

  • Единична куршумовидна седалка
  • Превключваем ABS
  • Електронно управление на газта
  • Превключваем Traction Control
  • Асистиращ съединител
  • 3 режима на каране
  • Дневна LED светлина
  • Задна LED светлина
  • USB порт за зареждане на външни устройства
  • Имобилайзер
  • 17-инчова предна джанта
  • Клип-он ръкохватки
  • Регулируемо окачване
  • Уникален резервоар с повдигаща се капачка тип “Монца”.
  • Корпуси на огледалата в края на ръкохватките, джанти и заден шарнир от лек алуминий

Thruxton 1200 R

Thruxton 1200 R
  • Единична куршумовидна седалка с цветен дефлектор зад седалката
  • Спирачки и окачване с подобрени характеристики
  • Два плаващи Brembo диска
  • Радиални спирачни апарати Brembo Monobloc
  • Главен цилиндър Brembo
  • Напълно регулируеми вилки Showa от състезателен тип с големи бутала
  • Напълно регулируеми два задни амортисьора Öhlins
  • Гуми Pirelli Diablo Rosso Corsa
  • Повече висококачествени детайли и покрития – полирани горни държачи на кормилото, скоба от неръждаема стомана върху резервоара и алуминиев заден шарнир със светла анодно оксидирана повърхност