Speed 400 носи безпогрешния персонализиран стил на Triumph, гъвкаво управление, отзивчива производителност и определящо категорията качество на изработка на нов клас ездачи.
Очаквайте скоро!
Type | Liquid-cooled, 4 valve, DOHC, single-cylinder |
---|---|
Capacity | 398.15 cc |
Bore | 89.0 mm |
Stroke | 64.0 mm |
Compression | 12:1 |
Max Power EC | 40 PS / 39.5 bhp (29.4 kW) @ 8,000 rpm |
Max Torque EC | 37.5 Nm @ 6,500 rpm |
System | Bosch electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless twin-skin header system with stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Hybrid spine/perimeter, tubular steel, bolt-on rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 10 spoke, 17 x 3 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 10 spoke, 17 x 4 in |
Front Tyre | 110/70 R17 |
Rear Tyre | 150/60 R17 |
Front Suspension | 43mm upside down Big Piston forks. 140mm wheel travel |
Rear Suspension | Gas monoshock RSU with external reservoir and pre-load adjustment. 130mm wheel travel |
Front Brakes | 300mm fixed disc, four-piston radial caliper, ABS |
Rear Brakes | 230mm fixed disc, floating caliper, ABS |
Instrument Display and Functions | Analogue speedometer with integrated multi-function LCD screen |
Width Handlebars | 814 mm |
---|---|
Height Without Mirror | TBC mm |
Seat Height | 790 mm |
Wheelbase | 1377 mm |
Rake | 24.6 º |
Trail | 102 mm |
Tank Capacity | 13 L |
Wet Weight | 170 kg |
Fuel Consumption | 6.82 l/100km (41.45 MPG) |
---|---|
CO2 Figures | EURO 5 Standard: 158g/km |
Service Interval | 10,000 miles (16,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
398 CC ENGINE
TR SERIES ENGINE
37,5 NM PEAK TORQUE
https://triumph-sofia.bg/wp-content/uploads/2023/11/stealth_edition_news-video.mp4 ДРАМАТИЧНО НОВО ПОКРИТИЕ НА БОЯДИРАНЕ В ПЕРСОНАЛЕН СТИЛ Иновативна нова техника от екипа за бои от световна класа на Triumph. Зашеметяващите нови издания Stealth се
Представен за първи път в САЩ през август 2003 г., преди европейското представяне на Международното мотоциклетно изложение в Милано, легендарният Rocket III на Triumph беше
Стив Сарджънт, главен продуктов директор, каза: „Създаден както за приключения на пътя, така и за офроуд, новият Scrambler 1200 XE поставя още по-висока летва за
Triumph Motorcycles и Macadam Racing обединяват сили, за да се състезават в 2024 Quattro Group British Supersport Championship. Отборът на Macadam Triumph Racing ще излъчи