Защо Triumph?

„Стремим се да правим най-добрите мотори в света.
Никога не стоим безучастно, винаги искаме да покажем най-доброто от себе си, за да го предоставим на нашите мотористи. Създаваме емблематични мотоциклети, които съчетават очарованието на нашето минало и смелите идеи за бъдещето чрез дързък дизайн, оригинален стил, целенасоченo конструиране и въплъщение на истинската страст към карането.
Винаги сме фокусирани върху осигуряване на пълно изживяване на пътя, създаване на мотори с перфектен баланс на сила, управление и стил, които изцяло обгръщат моториста в еуфория и разкриват най-доброто от самия него на пътя.
Нашата страст е нашата мисия! Да осигурим перфектното моторджийско изживяване.“.

Всички в Триумф работят за създаването на най-добрите мотори в света!

Нашите мотоциклети

Победата е в кръвта ни

Когато Джак Маршал отвежда първия Triumph на Isle of Man TT през 1907 г., той запалва пламък, който от този момент гори в кръвта на всеки мотоциклетист. А именно – неутолимият стремеж да си най-бързият, този, който достига лимита и разрушава границите, създадени, за да бъдат разрушавани! Това е в кръвта на всеки ездач на пътя! Преодоляването на звуковата бариера, чупенето на рекорди и победата.

Най-смелите се стремят да намерят най-добрата връзка между човека и машината.

И именно така постъпват пионерите – от Маршал, победител в Isle of Man TT до Бъди Елмор, спечелил емблематичното състезание Дейтона 200, през Гай Мартин, яхнал triple-rocket-powered streamliner, предназначен да чупи рекорди на състезанието в Landspeed.

Приключението

Духът на откривателството

Духът на откривателството гори в кръвта на всеки ездач на Triumph. Епичното приключение и тръпката да видиш какво се крие зад следващия завой може да е незабравима гледка, която завинаги да се запамети в съзнанието ти.

Има хора, които очертават пътя – мъже и жени, за които един километър преднина от ездача зад тях, е причина да стават всеки ден.
Всеки голям приключенец жадува за непознатото, да бъде първият, който ще отиде най-далеч и там, където никой не е бил преди него.
Все по-надалеч и по-надълбоко в неизвестното, за да триумфира като… победител!
Колкото по-голямо е предизвикателството, толкова по-категорично е ръмженето на мотора.

Това са най-смелите, тези, които се стремят да намерят най-добрата връзка между човека и машината.

Teд Саймън

Човекът, от когото започва всичко и който поставя основата на епичните приключения с мотоциклети, вдъхновявайки хиляди да последват примера му. Той е първият, който обикаля света с 500 кубиков Triumph Tiger 100 през 1973 г. Отнема му четири години, по време на които изминава невероятните 103 000 км през 45 държави. Книгата на Саймън “Пътешествията на Юпитер” се счита за основно четиво за всеки, който обмисля да предприеме приключение с мотоциклет.

TED's BULLET PROOF TIGER

Тriumph на Тед Саймън има специално място в историята. Той еволюира до сегашното си високоспециализирано ниво в продължение на 80 години, което го прави моделът с най-продължителната приключенска история в света, дори по-дълга от тази на емблематичния Triumph Bonneville. Това е несъмнено най-известният приключенски мотор в историята с отличителния багажник, който още съхранява пътна карта.

Панафриканско рали

Търсенето на приключения и открития за Triumph продължава и до днес. Tiger Tramontana, прототип на новия Tiger 800 XCA, пренася тази тръпка от поколение на поколение. Състезавайки се за първи път в изтощителното панафриканско рали през 2017 г., той завоюва трудно второ място в ултра конкурентния клас Maxi, за да постави основата на следващите приключения на Tiger Rally.

Братята Фелипе и Дейвид Лопес, тестовите ездачи на Triumph, които са били начело на мароканската надпревара на Трамонтана, са в основата на еволюцията на Tiger 800 XCA, с ново поколение двигател Tiger Triple. Моторът и неговият ездач демонстрираха на Дакар водещите си офроуд способности.

Райс Лаври

През 2014 г., измежду другите си работни ангажименти, Райс Лаври търси предизвикателство. Така 22-годишният младеж се мята на неговия Tiger 800 XC, за да започне 14 месеца одисея, която е дълга 90 000 км, обхващаща 71 държави.
Тръгвайки от Ace Cafe в Лондон, той прекосява Европа и Азия, преди да завие в Австралия и след това обратно към Америка. Завръща се остарял и помъдрял и с два световни рекорда: най-младият приключенец с такъв маршрут и човекът, посетил най-много столици с мотор. Райс прекосява пустини, планини и джунгли, празнувайки свои два рождени дни по пътя.