Speed 400 и Scrambler 400 X: два изцяло нови модела, които се присъединяват към гамата на Triumph през 2024 г. Роден в несравнима кръвна линия, роудстърът Speed 400 се присъединява към най-успешната модерна класическа гама на Triumph, Speed Twin 900 и 1200, докато Scrambler 400 X взема своя здрав дизайн от Scrambler 900 и 1200, с офроуд родословие, което датира от първите фабрични Scrambler от 50-те години на миналия век.
Проектирани от самото начало с чисто нова платформа с един двигател в сърцето си, тези нови модели са проектирани да осигурят забавно, пъргаво и вдъхващо увереност каране за мотоциклетисти от всички възрасти и нива на опит.
Заедно, с водеща в класа способност, фокусирана върху водача технология и водещо в категорията качество и детайлност, както и с високо ниво на стандартна спецификация, дълги сервизни интервали и цялостна гаранция, тези достъпни нови модели представляват невероятна стойност за парите и носят емблематичния Triumph стил, качество и производителност за изцяло ново поколение ездачи на Triumph.
Замислени и проектирани в Хинкли, Обединеното кралство, тези две нови допълнения към модерната класическа гама са разработени със същото взискателно внимание към детайла като най-известните модели на Triumph. Те са незабавно разпознаваеми благодарение на своите вечни силуети на Triumph, характерни изваяни резервоари за гориво и класически профили на двигателя и са проектирани да осигурят цялото качество, усещане и присъствие на техните сродници с по-голям капацитет.
Традиционни щрихи, като отличителната ребра на цилиндровата глава и традиционните скоби на колектора на изпускателната тръба, се комбинират със съвременни детайли като извит нагоре шумозаглушител, смела графика и чувствително вградена технология, като скрито течно охлаждане и течаща изпускателна система със скрит първичен шумозаглушител. Всички комбинирани, за да осигурят този безпогрешен модерен класически стил на Triumph.
Висококачественото покритие и елегантните детайли продължават с запазената марка черни прахово боядисани корпуси на двигателя, здрави анодизирани в злато вилки, висококачествена боя и детайли на логото, които гарантират, че покритието на тези нови модели е първокласно навсякъде.
Двуцветните схеми на боя на Speed 400, всяка от които включва изпъкнала графика на резервоар Triumph, отразяват неговия динамичен стил на роудстър, с налични цветове Carnival Red, Caspian Blue и Phantom Black.
Подчертавайки поведението на Scrambler 400 X за всякакви пътища, има много целенасочени и практични функции, включително защита за фаровете, радиатора и картера, както и предпазители за ръце, скоба на кормилото с подложка и по-дълъг преден калник.
Scrambler 400 X се предлага в три стилни и съвременни цветови схеми, всяка от които включва отличителната ивица на резервоара „Scrambler“ на Triumph и триъгълна значка, с Matt Khaki Green и Fusion White, Carnival Red и Phantom Black, плюс опции Phantom Black и Silver Ice.
ИЗЦЯЛО НОВИЯТ ДВИГАТЕЛ TR-СЕРИЯ
Предвиден да отпразнува историческата кръвна линия на Triumph ‘Trophy’, чиито корени могат да бъдат проследени назад до състезателните сингъли от началото на ХХ век и по-специално състезанията по офроуд шестдневни изпитания. Този изцяло нов 398-кубиков едноцилиндров двигател с впръскване на гориво и течно охлаждане съчетава запазената марка на Triumph, модерен класически стил с най-модерно инженерство, за да осигури по-добро за класа представяне с отзивчиво, забавно и характерно предаване на мощност, заедно с емоционален , богата и отличителна нотка на ауспуха.
Техническите акценти включват четириклапанна, DOHC цилиндрова глава и колянов вал, който е перфектно претеглен и балансиран, за да оптимизира инерцията за каране при ниска скорост. Разпределителен механизъм с последователно движение на пръстите с ниска възвратно-постъпателна маса и DLC покрития, които намаляват триенето, също допринасят за производителността на този двигател със свободни обороти, но податлив на работа, противопоставящ се на капацитета.
Шестстепенната скоростна кутия осигурява лек, прецизен избор на предавка с идеално разпределени съотношения, за да се възползвате максимално от този характерен и богат на въртящ момент двигател.
Основните характеристики на този изцяло нов двигател включват:
Водеща в класа 40 PS пикова мощност и 37,5 Nm въртящ момент
С течно охлаждане, едноцилиндров, надвишаващ емисиите Euro 5
Скрито течно охлаждане и машинно обработени охлаждащи ребра
Прахово боядисани корпуси на двигателя
Характерно, завладяващо и отзивчиво предаване на мощност
Шест степенна скоростна кутия
ЛЕСНОТО, ПЪРГАВО И ДИНАМИЧНО ВДЪХВАЩО ДОВЕРИЕ КАРАНЕ НА TRIUMPH
С ергономичност, проектирана за оптимален комфорт и контрол, Speed 400 и Scrambler 400 X се възползват от тънка линия на талията, която се комбинира с достъпна височина на седалката от съответно 790 mm и 835 mm и ниско тегло от 170 kg / 179 kg, за да осигурят сигурно управление при ниска скорост и лесно маневри с крака надолу.
И двата модела се възползват от собствената си специфична за модела настройка на шасито, с нова рамка, закрепена с болтове задна подрама и люлеещо се рамо от лят алуминий, съчетани с настройки на окачването, пригодени за всеки случай на употреба, като и двете осигуряват известната лесна, пъргава и динамична на Triumph обработка.
Speed 400 разполага с големи 43 мм обърнати предни вилки с голямо бутало, задно окачване с моноамортисьор с външен резервоар, леки 17-инчови колела и специфична за роудстър геометрия и междуосие. Предоставя увлекателно и интуитивно каране заедно с удобна, неутрална позиция за каране, която вдъхва увереност на ездачи с всякакъв размер и ниво на умения. Мощните радиални предни спирачки с четири бутала с 300 мм преден диск и плетени линии осигуряват чувствително спирачно усещане за подобрена увереност на водача.
Scrambler 400 X се отличава с по-дълго междуосие, окачване с по-дълъг ход, по-голямо 19-инчово предно колело и широко кормило за по-голяма стабилност и контрол при каране по хлабави повърхности, както и осигуряване на по-изправена и командваща позиция на каране на Scrambler. По-голям педал на спирачката от лята стомана и колчета за крака с високо сцепление, които са разположени по-ниско и по-широко, също осигуряват по-естествена позиция на каране при каране извън пътя, докато по-големият 320 mm преден спирачен диск и оптимизираната смес на накладките осигуряват успокояващо прогресивно спиране в всички условия.
МОДЕРНА ТЕХНОЛОГИЯ, ФОКУСИРАНА ВЪРХУ ВОДАЧА
Добавяйки удобство за водача, производителност и безопасност, Speed 400 и Scrambler 400 X споделят някои от най-новите технологии, фокусирани върху водача, пригодени да отговарят на всеки модел.
Ride-by-wire
Управлението на двигателя на Bosch с дроселова клапа ride-by-wire осигурява линейна и интуитивна реакция на газта с предсказуемо подаване на мощност за подобрена управляемост, безопасност и контрол.
Тракшън контрол и ABS
Системата за контрол на сцеплението и на двата модела може да се превключва с прост избор на включване или изключване, така че мотоциклетистът може бързо и лесно да деактивира намесата. Двуканалната ABS на Bosch осигурява сигурно спиране при всякакви условия за допълнителна безопасност и спокойствие, а при Scrambler 400 X може също да се деактивира за подобрен контрол при каране извън пътя.
Стилни нови инструменти с двоен формат
Изчистените и съвременни уреди с двоен формат разполагат с голям аналогов скоростомер и интегриран LCD екран, който включва цифров оборотомер, оставащ диапазон на гориво и изпъкващ индикатор за предавките, ясно видим при всякакви условия на осветеност.
Цялата тази функционалност е достъпна чрез интуитивен лесен за използване бутон за превъртане, монтиран на кормилото, а дисплеят дори е предварително активиран, за да показва състоянието на монтираните аксесоари отопляеми дръжки, ако има такива. Удобно разположен USB-C контакт за зареждане позволява зареждане в движение на устройства, монтирани на кормилото, като смартфони и навигационни системи.
Съединител за подпомагане на въртящия момент
Тази гениална система намалява усилието на лоста на съединителя, за да намали умората по време на спиране/тръгване, както и да подобри увереността и спокойствието на водача, като предотвратява блокирането на задните колела по време на превключване надолу.
Изцяло LED осветление
Проектиран за производителност и присъствие, мощният фар разполага с отличителна дневна светлина с подпис на Triumph DRL, докато задната светлина също включва модерен светлинен подпис заедно с формовани светлинни водачи и марка Triumph. Тънки, съвременни индикатори допълват пакета.
Фабрично монтирана сигурност
Както Speed 400, така и Scrambler 400 X са стандартно оборудвани със заключване на волана и имобилайзер против кражба. Транспондерният чип, интегриран в ключа за запалване, гарантира, че само собственикът може да стартира двигателя.
СЪЗДАДЕН ЗА ДА БЪДЕ ВАШ
Повече от 25 оригинални аксесоара са налични за Speed 400 и Scrambler 400 X. От стил и комфорт до багаж и сигурност, двата мотоциклета могат да бъдат оборудвани с аксесоари, за да отговарят на широк спектър от нужди на водачите.
Собствениците могат да конфигурират новия си мотоциклет в лесния за използване онлайн конфигуратор или могат да закупят аксесоари от който и да е оторизиран дилър на Triumph — всички аксесоари на Triumph са проектирани и разработени ръка за ръка с мотоциклетите, за да осигурят перфектно прилягане и функция и са покрити със същата двугодишна гаранция без ограничение на пробега.
НЕДВИЖИМА СТОЙНОСТ
С водеща в класа производителност, ненадминато качество и ниски експлоатационни разходи, тези вълнуващи нови модерни класики представляват невероятна стойност за парите.
Както Speed 400, така и Scrambler 400 X ще бъдат на конкурентни цени в сравнение с ключовите конкуренти на всеки пазар, осигурявайки невероятно атрактивно предложение за купувача, както по отношение на общата стойност, така и по отношение на първоначалната покупна цена.
И двата модела ще бъдат пуснати в Индия от следващия месец и ще бъдат в продажба на всички останали пазари от началото на 2024 г., когато цените за тези пазари са обявени.