Това е създаващо класа изживяване при каране с най-големия капацитет на двигателя, виждан някога на сериен мотоциклет, и несравними водещи в световен мащаб стойности на въртящия момент, които са с невероятните 71% по-високи от най-близката конкуренция и повече от предишното поколение Rocket с невероятната му плоскост богата крива на въртящия момент, която достига връх при 4000 об/мин и поддържа максимален въртящ момент през целия среден диапазон, за да осигури безпроблемно ускорение и реакция на всяка предавка.
Пиковата мощност е 167PS при 6000 rpm (11% повече от предишното поколение), така че Rocket 3 предлага вълнуващо пътуване (с повече мощност от ниските 3500 rpm и чак до по-високата червена линия от 7000 rpm), а най-високата технология и спецификация, виждани някога на ракета.
Всичко това, заедно, допринася за страхотната способност за турне на Rocket 3 GT и комфорт за всеки ден, всякаква екипировка, лесно каране. Като чист оригинал на Triumph, Rocket 3 GT е върхът в стил, мускулесто присъствие и завършеност… и можете да подобрите това невероятно каране още повече с над 50 персонализирани аксесоара Rocket 3, добавящи повече стил, практичност и възможности за пътуване.
от 45 500 лв.
Type | Inline 3-cylinder, water-cooled, DOHC |
---|---|
Capacity | 2458 cc |
Bore | 110.2 mm |
Stroke | 85.9 mm |
Compression | 10.8:1 |
Max Power EC | 167PS /165 bhp (123 kW) @ 6,000rpm |
Max Torque EC. | 221Nm @ 4,000rpm |
System | Ride-by-Wire, fuel injected |
Exhaust | Stainless 3-into-1 headers with 3 exit silencer / CAT box |
Final Drive | Shaft, bevel box |
Clutch | Wet, multi-plate hydraulically operated, torque assist |
Gearbox | 6-speed |
Frame | Full aluminium frame |
---|---|
Swingarm | Single-sided, cast aluminium |
Front Wheel | 17 x 3.5in cast aluminium |
Rear Wheel | 16 x 7.5in cast aluminium |
Front Tyre | 150/80 R17 V |
Rear Tyre | 240/50 R16 V |
Front Suspension | Showa 47mm upside-down 1 1 cartridge front forks, compression and rebound adjuster. 120mm travel |
Rear Suspension | Fully adjustable Showa piggyback reservoir RSU with remote hydraulic preload adjuster, 107mm rear wheel travel. |
Front Brakes | Dual 320mm discs, Brembo M4.30 Stylema® 4-piston radial monobloc calipers, Cornering ABS |
Rear Brakes | Single 300mm disc, Brembo M4.32 4-piston monobloc caliper, Cornering ABS |
Instrument Display and Functions | TFT multi-functional instrument pack with digital speedometer, trip computer, digital tachometer, gear position indicator, fuel gauge, service indicator, ambient temperature, clock and rider modes (Rain/Road/Sport/Rider-configurable) – Triumph TFT Connectivity System can be added with accessory fitted Bluetooth module |
Width Handlebars | 889 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1065 mm |
Seat Height | 773 mm |
Wheelbase | 1677 mm |
Rake | 27.9 º |
Trail | 134.9 mm |
Dry Weight | 291 kg |
Tank Capacity | 18 L |
Fuel Consumption | 6.82 l/100km (41.45 MPG) |
---|---|
CO2 Figures | EURO 5 Standard: 158g/km |
Service Interval | 10,000 miles (16,000 km) /12 months service interval, whichever comes first |
---|
Rocket 3 GT предлага удивително присъствие, невероятен комфорт, спокойно каране на круизър и възможност за пътуване без усилие и възвестява генезиса на мотоциклетна легенда.
2500-кубиковият троен двигател на Rocket 3 е най-големият сериен мотоциклетен двигател в света и е оптимизиран да осигури 18 кг спестяване на маса в сравнение с предишното поколение Rocket, за вълнуваща производителност и целодневна, всякаква предавка, възможност за пътуване без усилие.
С въртящ момент от 221 Nm, Rocket 3 GT е върховният мускулест роудстър, създаден да стигне дори по-далеч и да пътува с още повече комфорт. Това е най-високият въртящ момент в света от всеки сериен мотоциклет, доставен през целия диапазон на оборотите в един плавен и безпроблемен поток.
Удивителната комбинация от мощност на двигателя, доставяне на въртящ момент и усъвършенствана настройка на шасито на Rocket 3 GT осигурява невероятно ускорение и несравнима производителност.
Отличителни и динамични нови цветови решения са на път в гамите Roadster, Rocket 3 и Tiger и Tiger Sport за моделна година 2024, всички налични
Triumph Motorcycles подписа нов договор, за да продължи като изключителен доставчик на двигатели за Световния шампионат на FIM Moto2™ за още пет сезона, от 2025-2029
Piotr Ganczarski и Tobiasz Kukieła са двама полски мотоциклетни журналисти, които не се страхуват от приключенията и обичат да откриват нови места. Въпреки че и
В чест на доминиращата победа на Иван Сервантес в Баха Арагон през 2022 г., Triumph пуска две нови издания Aragón на своя всепризнат Tiger 900: