SPEED TWIN 1200: вашите въпроси, нашите отговори

SPEED TWIN 1200: вашите въпроси, нашите отговори

 

Глобалните мотоциклетни медии се събраха в Майорка, Испания, за да изпитат обновения Speed ​​Twin 1200 и изцяло новия Speed ​​Twin 1200 RS по време на международното пресконференция. Дадохме възможност на нашите фенове и последователи да ни зададат своите въпроси относно двата нови модела. Ето всичко, което искахте да знаете, отговорено от екипа на Triumph.

 

Q) Какво е мокрото тегло?

A) Новият Speed Twin 1200 тежи 216 кг мокър. Нашите инженери работиха усърдно, за да интегрират нова технология, като същевременно поддържат същата лека гъвкавост.

Q) Дали RS е духовен наследник на Thruxton?

A) С наличните щанги за аксесоари и капака на седалката е лесно да създадете модерен поглед върху класическия café-racer. Той предлага същия стилен силует и по-фокусирана ергономия, съчетани със съвременния дизайн на Speed Twin.

Q) Колко BHP има Speed Twin 1200?

A) Speed Twin 1200 сега доставя 105PS пикова мощност – увеличение с 5PS – като същевременно запазва характерното си богато предаване на въртящ момент и незабавна реакция в диапазона на оборотите.

Q)  Каква е разликата в позицията на седене в сравнение с изходящия модел?

A) Има две налични версии:

Speed Twin 1200: По-широки ленти (общо 14 мм), разположени по-високо (17,8 мм) и по-напред (13,4 мм). Височината на седалката остава практически непроменена, като крачетата са в същата естествена позиция, както преди. Speed Twin 1200 RS: По-ниски щанги (16,2 мм), по-напред (9 мм), малко по-висока седалка (5 мм) и по-високи стъпала (6,5 мм), разположени по-назад (40 мм).

Q) Shift Assist наличен ли е и на двата модела или ексклузивно за RS?

A) RS идва с двупосочен бърз превключвател Triumph Shift Assist като стандарт.

Q) Колко цвята са налични?

A) Speed Twin 1200 се предлага в Aluminium Silver, Crystal White и Carnival Red, докато RS се предлага в Baja Orange и Sapphire Black.


Q) Може ли скоростта на пружината да бъде персонализирана за по-ниски ездачи?

A) И двата мотоциклета имат задно регулиране на предварителното натоварване, а RS предлага пълна регулируемост за компресия и отскок, отпред и отзад.

Q) Ще пасне ли на по-висок ездач над 6 фута?

А) Да! Звучи като чудесно извинение за пробно каране.

Q) Защо се отървахте от аналоговите циферблати?

A) Моделите Speed винаги са съчетавали съвременна технология с класически дизайн и тази еволюция подобрява както формата, така и функцията. Нашата цел за новия мотоциклет беше да предложим по-усъвършенствани функции, включително оптимизиран ABS при завиване и контрол на сцеплението, телефонна връзка, навигация и автоматичен DRL. Новите инструменти представят тази информация ясно, докато кръглият дизайн допълва чистия, модерен стил на мотора.

За тези, които предпочитат чистата естетика на наследството, Bonneville T120 може да бъде идеалният велосипед за вас.

Q) Какъв е средният разход на гориво?

A) В Европа официалният разход на гориво е 4,4 л/100 км (64,2 мили на галон). Въпреки че това са стандартни резултати от тестове, реалното каране може да варира – идеално за продължителни уикенд карания.

Q) Има ли USB порт за зареждане близо до кормилото?

A) Да, велосипедът включва USB-C порт отстрани на инструмента за удобно зареждане.

Q) Предлага ли се с вградени музикални контроли?

A) Новите модели са съвместими с My Triumph Connectivity Module, който осигурява навигация завой по завой и управление на музиката.