Открийте забележителните характеристики на новия Speed Twin 900. Глобалните мотоциклетни медии се събраха, за да изпитат актуализирания Speed Twin 900 по време на нашето международно пресконференция. Дадохме възможност на нашите фенове и последователи да ни зададат въпросите си за този вълнуващ нов модел. Ето всичко, което искахте да знаете, отговорено от екипа на Triumph.

В) Защо не 17-инчово предно колело?
О) Класическото 18-инчово предно колело е със същия диаметър, монтирано на нашите модели Bonneville. Това допринася за автентичния стил на Speed Twin 900, както и за забавното и увлекателно управление.
В) Каква е височината на седалката?
О) Седалката е преработена с повече подплата за по-голям комфорт, а новата височина от 780 mm осигурява повече място за краката. Като аксесоар се предлага и ниска седалка, която намалява височината на седалката до само 760 мм. Това, съчетано с тесния профил, улеснява достигането до земята.
В) Колко конски сили и колко въртящ момент?
О) Характерният 900-кубиков Bonneville Twin е изцяло свързан с предаването на въртящия момент. Той е отзивчив и лесен, с 80 Nm, налични при по-малко от 4000 оборота. Пиковата мощност от 65PS е при 7500rpm.
В) Съвместими ли са аксесоарите за Speed Twin 1200?
A) Всеки аксесоар на Triumph е проектиран заедно с мотоциклета, с повече от 75 специални части, налични за Speed Twin 900. С такава широка гама от опции за персонализиране е лесно да създадете своя собствена персонализирана визия на този вечен външен вид.
В) Какви цветове са налични?
О) Има три дизайнерски схеми, от които да избирате:
- Porty Pure White, с ярки сини и оранжеви ивици на резервоара
- Moody Phantom Black, с тъмно сиви ивици и златни акценти
- Елегантно алуминиево сребро

В) Защо TSA не е опция за обикновените 900 или 1200?
О) Triumph Shift Assist не е наличен при Speed Twin 900. Новият Speed Twin 1200 RS позволява място за поставяне на TSA модула и допълват по-фокусираното, динамично каране на този модел.
В) Какви са основните разлики от по-стария модел?
О) Новият Speed Twin 900 е по-чиста, по-съвременна еволюция на нашата емблематична ДНК на дизайна Speed. Има големи подобрения на окачването, люлеещото се рамо и спирачките, плюс нова технология, включително оптимизиран ABS при завиване и контрол на сцеплението, както и нови мултифункционални инструменти.
В) Защо люлеещото се рамо е различно от T100?
О) Модернизираното задно окачване е монтирано на алуминиево люлеещо се рамо, което е по-леко и по-твърдо, осигурявайки по-прецизен контрол на тялото и каране, което е толкова спокойно или динамично, колкото искате да бъде. Люлеещото се рамо, монтирано на нашия Bonneville T100, е по-традиционна стоманена конструкция, оставаща вярна на своя автентичен дизайн на наследството.
В) Какъв е средният разход на гориво?
A) Новият Speed Twin 900 има 12-литров резервоар за гориво и официален разход на гориво от само 4,0 литра/100 км* (70,6 mpg). (*Данните за емисиите на CO2 и разхода на гориво са измерени в съответствие с регламент 168/2013/EC. Цифрите за разхода на гориво са получени от специфични условия на изпитване и са само за сравнителни цели. Те може да не отразяват реални резултати от каране. *)
В) Може ли седалката му да бъде свалена до 760 мм?
О) Да – като аксесоар се предлага ниска седалка, която намалява височината на седалката до само 760 мм. Това, съчетано с тесния профил, улеснява достигането до земята.
В) Кога ще получи шест скорости и малка мощност?
A) 900-кубиковият Bonneville Twin е свързан с доставянето на въртящ момент – 80 Nm при само 3800 об./мин. – с предавателни числа, които осигуряват страхотна реакция на газта, ускорение без усилие и удобно пътуване. Ако търсите още по-висока производителност и по-динамично изживяване при каране, нашият Speed Twin 1200 може да бъде мотоциклетът за вас.
