от 23 700 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 765 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 53.4 mm |
Compression | 13.25:1 |
Max Power EC | 120 PS / 118.4 bhp (88.3 kW) @ 11,500 rpm |
Max Torque EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41 mm upside down Separate Function Forks – Big Piston (SFF-BP), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Rear Suspension | Showa piggyback reservoir monoshock, adjustable compression, rebound and preload adjustment. 133.5mm wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Instrument Display and Functions | Multi-function instruments with colour TFT screen |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1047 mm |
Seat Height | 826 mm |
Wheelbase | 1402 mm |
Rake | 23.7 º |
Trail | 97.8 mm |
Tank Capacity | 15 L |
Wet Weight | 189 kg |
Fuel Consumption | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
---|---|
CO2 Figures | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
Service Interval | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
Street Triple R, сега още по-достъпен и достъпен от всякога, съчетава агресивно отношение и стил с по-отзивчив 765cc троен двигател и оборудване с висока спецификация.
През 2021 г. 1200 RS направи абсолютна революция в теглото, мощността, управлението, технологията и стила на Speed Triple. Сега за 2022 г. летвата е вдигната още повече с върховата гама 1200 RR, проектирана да достави зашеметяващо и изтънчено изявление в стил Speed Triple, комбинирано с най-фокусираното, вълнуващо и динамично каране досега.
По-ангажиран, с най-висока спецификация, RR разполага с красива изработена настройка на обтекателя на кокпита с кормило с щипка и още по-фокусирана ергономичност на водача. Снабден с най-съвременна технология и първокласно окачване, спирачки и гуми, RR е толкова удобен на състезателната писта, колкото и на пътя.
Отличителни и динамични нови цветови решения са на път в гамите Roadster, Rocket 3 и Tiger и Tiger Sport за моделна година 2024, всички налични
Triumph Motorcycles подписа нов договор, за да продължи като изключителен доставчик на двигатели за Световния шампионат на FIM Moto2™ за още пет сезона, от 2025-2029
Piotr Ganczarski и Tobiasz Kukieła са двама полски мотоциклетни журналисти, които не се страхуват от приключенията и обичат да откриват нови места. Въпреки че и
В чест на доминиращата победа на Иван Сервантес в Баха Арагон през 2022 г., Triumph пуска две нови издания Aragón на своя всепризнат Tiger 900: