от 23 700 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 765 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 53.4 mm |
Compression | 13.25:1 |
Max Power EC | 120 PS / 118.4 bhp (88.3 kW) @ 11,500 rpm |
Max Torque EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41 mm upside down Separate Function Forks – Big Piston (SFF-BP), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Rear Suspension | Showa piggyback reservoir monoshock, adjustable compression, rebound and preload adjustment. 133.5mm wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Instrument Display and Functions | Multi-function instruments with colour TFT screen |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1047 mm |
Seat Height | 826 mm |
Wheelbase | 1402 mm |
Rake | 23.7 º |
Trail | 97.8 mm |
Tank Capacity | 15 L |
Wet Weight | 189 kg |
Fuel Consumption | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
---|---|
CO2 Figures | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
Service Interval | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
Street Triple R, сега още по-достъпен и достъпен от всякога, съчетава агресивно отношение и стил с по-отзивчив 765cc троен двигател и оборудване с висока спецификация.
През 2021 г. 1200 RS направи абсолютна революция в теглото, мощността, управлението, технологията и стила на Speed Triple. Сега за 2022 г. летвата е вдигната още повече с върховата гама 1200 RR, проектирана да достави зашеметяващо и изтънчено изявление в стил Speed Triple, комбинирано с най-фокусираното, вълнуващо и динамично каране досега.
По-ангажиран, с най-висока спецификация, RR разполага с красива изработена настройка на обтекателя на кокпита с кормило с щипка и още по-фокусирана ергономичност на водача. Снабден с най-съвременна технология и първокласно окачване, спирачки и гуми, RR е толкова удобен на състезателната писта, колкото и на пътя.
Глобалните мотоциклетни медии се събраха в Майорка, Испания, за да изпитат обновения Speed Twin 1200 и изцяло новия Speed Twin 1200 RS по време на
В чест на Елвис и завладяващата история на неговите Bonnevilles от „Мемфиската мафия“, Triumph Motorcycles представи зашеметяващ T120 Elvis Presley Limited Edition. Комбинирайки автентичен
Имаме удоволствието да обявим значителни актуализации на нашия Speed Twin 1200, както и пускането на нов Speed Twin 1200 RS, който е по-фокусиран, по-ангажиращ и
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е