от 23 700 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 765 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 53.4 mm |
Compression | 13.25:1 |
Max Power EC | 120 PS / 118.4 bhp (88.3 kW) @ 11,500 rpm |
Max Torque EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41 mm upside down Separate Function Forks – Big Piston (SFF-BP), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Rear Suspension | Showa piggyback reservoir monoshock, adjustable compression, rebound and preload adjustment. 133.5mm wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm floating discs, Brembo M4.32 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Instrument Display and Functions | Multi-function instruments with colour TFT screen |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1047 mm |
Seat Height | 826 mm |
Wheelbase | 1402 mm |
Rake | 23.7 º |
Trail | 97.8 mm |
Tank Capacity | 15 L |
Wet Weight | 189 kg |
Fuel Consumption | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
---|---|
CO2 Figures | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
Service Interval | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
Street Triple R, сега още по-достъпен и достъпен от всякога, съчетава агресивно отношение и стил с по-отзивчив 765cc троен двигател и оборудване с висока спецификация.
През 2021 г. 1200 RS направи абсолютна революция в теглото, мощността, управлението, технологията и стила на Speed Triple. Сега за 2022 г. летвата е вдигната още повече с върховата гама 1200 RR, проектирана да достави зашеметяващо и изтънчено изявление в стил Speed Triple, комбинирано с най-фокусираното, вълнуващо и динамично каране досега.
По-ангажиран, с най-висока спецификация, RR разполага с красива изработена настройка на обтекателя на кокпита с кормило с щипка и още по-фокусирана ергономичност на водача. Снабден с най-съвременна технология и първокласно окачване, спирачки и гуми, RR е толкова удобен на състезателната писта, колкото и на пътя.
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е
Въпроси за истински мотоциклетисти, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Daytona 660. Въпрос: Какво вдъхнови дизайна на новия 660?
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за новата гама Tiger 900. Въпрос: Какво е новото в
https://triumph-sofia.bg/wp-content/uploads/2023/11/stealth_edition_news-video.mp4 ДРАМАТИЧНО НОВО ПОКРИТИЕ НА БОЯДИРАНЕ В ПЕРСОНАЛЕН СТИЛ Иновативна нова техника от екипа за бои от световна класа на Triumph. Зашеметяващите нови издания Stealth се