През 2021 г. 1200 RS направи абсолютна революция в теглото, мощността, управлението, технологията и стила на Speed Triple. Сега за 2023 г. летвата е вдигната още повече с върховата гама 1200 RR, проектирана да достави зашеметяващо и изтънчено изявление в стил Speed Triple, комбинирано с най-фокусираното, вълнуващо и динамично каране досега.
По-ангажиран, с най-висока спецификация, RR разполага с красива изработена настройка на обтекателя на кокпита с кормило с щипка и още по-фокусирана ергономичност на водача. Снабден с най-съвременна технология и първокласно окачване, спирачки и гуми, RR е толкова удобен на състезателната писта, колкото и на пътя.
от 38 200 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 1160 cc |
Bore | 90.0 mm |
Stroke | 60.8 mm |
Compression | 13.2:1 |
Max Power EC | 180 PS / 177.6 bhp (132.4 kW) @ 10,750 rpm |
Max Torque EC | 125 Nm @ 9,000 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium twin spar frame, bolt-on aluminium rear subframe |
---|---|
Swingarm | Aluminium, single-sided |
Front Wheel | Cast aluminium, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium, 17 x 6.0 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 (58W) |
Rear Tyre | 190/55 ZR 17 (75W) |
Front Suspension | Öhlins 43mm fully adjustable USD forks, 120mm travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Rear Suspension | Öhlins monoshock RSU with linkage, 120mm rear wheel travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Front Brakes | Twin 320mm floating discs. Brembo Stylema monobloc calipers, OC-ABS, radial master cylinder with separate reservoir, span |
Rear Brakes | Single 220mm disc. Brembo twin piston caliper, OC-ABS. Rear master cylinder with separate reservoir |
Instrument Display and Functions | Full-colour 5″ TFT instruments |
Width Handlebars | 758 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1120 mm |
Seat Height | 830 mm |
Wheelbase | 1439 mm |
Rake | 23.9 º |
Trail | 104.7 mm |
Tank Capacity | 15.5 L |
Wet Weight | 199 kg |
Fuel Consumption | 6.3 litres / 100 km |
---|---|
CO2 Figures | 144 g/km „EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results.“ |
Service Interval | 10,000 miles (16,000 km) /12 months service interval, whichever comes first |
---|
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е
Въпроси за истински мотоциклетисти, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Daytona 660. Въпрос: Какво вдъхнови дизайна на новия 660?
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за новата гама Tiger 900. Въпрос: Какво е новото в
https://triumph-sofia.bg/wp-content/uploads/2023/11/stealth_edition_news-video.mp4 ДРАМАТИЧНО НОВО ПОКРИТИЕ НА БОЯДИРАНЕ В ПЕРСОНАЛЕН СТИЛ Иновативна нова техника от екипа за бои от световна класа на Triumph. Зашеметяващите нови издания Stealth се