С изцяло нов 1160cc троен двигател с по-висок капацитет, разработен с проницателност от нашата програма за състезателни двигатели Moto2™, новият Speed Triple 1200 RS осигурява пикова мощност от 180 к.с. при 10 750 rpm и въртящ момент от 125 NM при 9 000 rpm, предоставяйки невероятно вълнуващо каране. Освен това е по-отзивчив, има 650 об/мин по-високи обороти и се предлага с нов всмукателен и изпускателен отвор със свободно дишане за нов троен саундтрак, който настръхва косите.
Задвижването е напълно преработено, като всеки един елемент е проектиран за повишена производителност и намалена маса, което прави новия двигател значително по-лек със 7 кг. Той е по-компактен в сравнение с предишното задвижване Speed Triple, въпреки по-големия капацитет, давайки на новия модел перфектния баланс на агресия, производителност и контрол.
от 35 700 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 1160 cc |
Bore | 90.0 mm |
Stroke | 60.8 mm |
Compression | 13.2:1 |
Max Power EC | 180 PS / 177.5 bhp (132.4 kW) @ 10,750 rpm |
Max Torque EC | 125 Nm @ 9,000 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip and assist |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium twin spar frame, bolt-on aluminium rear subframe |
---|---|
Swingarm | Aluminium, single-sided |
Front Wheel | Cast aluminium, 17 x 3.50 in |
Rear Wheel | Cast aluminium, 17 x 6.00 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 190/55 ZR 17 |
Front Suspension | Ohlins 43 mm NIX30 upside down forks with adjustable preload, rebound and compression damping, 120 mm travel. |
Rear Suspension | Öhlins TTX36 twin tube monoshock with preload, rebound and compression damping, 120 mm rear wheel travel. |
Front Brakes | Twin 320mm floating discs. Brembo Stylema monobloc calipers, OC-ABS, radial master cylinder with separate reservoir, span |
Rear Brakes | Single 220mm disc. Brembo twin piston caliper, OC-ABS. Rear master cylinder with separate reservoir. |
Instrument Display and Functions | Full-colour 5″ TFT instruments |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1089 mm |
Seat Height | 830 mm |
Wheelbase | 1445 mm |
Rake | 23.9 º |
Trail | 104.7 mm |
Tank Capacity | 15.5 litres L |
Wet Weight | 198 kg |
Fuel Consumption | 44.8mpg (6.3 l/100km) |
---|
Service Interval | 10,000 miles (16,000 km) /12 months service interval, whichever comes first |
---|
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е
Въпроси за истински мотоциклетисти, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Daytona 660. Въпрос: Какво вдъхнови дизайна на новия 660?
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за новата гама Tiger 900. Въпрос: Какво е новото в
https://triumph-sofia.bg/wp-content/uploads/2023/11/stealth_edition_news-video.mp4 ДРАМАТИЧНО НОВО ПОКРИТИЕ НА БОЯДИРАНЕ В ПЕРСОНАЛЕН СТИЛ Иновативна нова техника от екипа за бои от световна класа на Triumph. Зашеметяващите нови издания Stealth се