от 27 000 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 765 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 53.4 mm |
Compression | 13.25:1 |
Max Power EC | 130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) @ 12,000 rpm |
Max Torque EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41 mm upside down Big Piston Forks (BPF), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Rear Suspension | Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 131.2mm wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm floating discs, Brembo Stylema 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Instrument Display and Functions | Full colour 5″ TFT instruments |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1064 mm |
Seat Height | 836 mm |
Wheelbase | 1399 mm |
Rake | 23.2 º |
Trail | 96.9 mm |
Tank Capacity | 15 L |
Wet Weight | 188 kg |
Fuel Consumption | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
---|---|
CO2 Figures | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
Service Interval | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
Задвижван от еволюцията на състезателния двигател Moto2™, за най-висока производителност, най-висока спецификация и най-пъргавата гама Street Triple досега.
Революционен мотоциклет, променящ правилата на играта. Новото поколение Street Triple RS е разработило своя собствена печеливша формула с нов по-агресивен стил, по-добра производителност, високотехнологично стандартно оборудване и още по-добра технология за ездачи. Ето кои са акцентите, когато пробвате возенето на този невероятен мотоциклет. Най-пристрастяващият, експлозивен и интуитивен мотоциклет, който можете да си купите, този нов най-специален Street Triple RS предлага пикова мощност от 123PS при 11 750 оборота. Той е бърз, забавен и стилен, това е най-лекият мотор в своя клас, а новите актуализации на двигателя гарантират увеличен въртящ момент в ниския и средния диапазон за по-отзивчиво поведение, което е толкова подходящо за пистата, колкото и за пътя. Вграденото високотехнологично оборудване в Street Street Triple RS е най-доброто до този момент, в тази гама. С нови, впечатляващи подобрения в стила, придаващи на мотора по-отличителен и агресивен вид. Има дори избор от над 60 оригинални аксесоари Triumph, за да персонализирате Street Triple и да получите още повече от преживяването на пътя.
Включвайки всички нови технологии, шаси и подобрения в стила на това най-велико поколение досега, 2023 Street Triple 765 RS добавя спирачките Brembo Stylema с най-високи спецификации, преработена геометрия за още повече пъргавина и поставя нов стандарт за представяне като НАЙ-мощният Street Triple някога, с водещи в категорията 130 к.с. вълнуваща тройна мощност, благодарение на ъпгрейди, извлечени от Moto2TM състезателен двигател.
Отличителни и динамични нови цветови решения са на път в гамите Roadster, Rocket 3 и Tiger и Tiger Sport за моделна година 2024, всички налични
Triumph Motorcycles подписа нов договор, за да продължи като изключителен доставчик на двигатели за Световния шампионат на FIM Moto2™ за още пет сезона, от 2025-2029
Piotr Ganczarski и Tobiasz Kukieła са двама полски мотоциклетни журналисти, които не се страхуват от приключенията и обичат да откриват нови места. Въпреки че и
В чест на доминиращата победа на Иван Сервантес в Баха Арагон през 2022 г., Triumph пуска две нови издания Aragón на своя всепризнат Tiger 900: