от 27 000 лв.
Type | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
---|---|
Capacity | 765 cc |
Bore | 78.0 mm |
Stroke | 53.4 mm |
Compression | 13.25:1 |
Max Power EC | 130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) @ 12,000 rpm |
Max Torque EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Exhaust | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Final Drive | X-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate, slip |
Gearbox | 6 speed |
Frame | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Front Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Rear Wheel | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Front Tyre | 120/70 ZR 17 |
Rear Tyre | 180/55 ZR 17 |
Front Suspension | Showa 41 mm upside down Big Piston Forks (BPF), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Rear Suspension | Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 131.2mm wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm floating discs, Brembo Stylema 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Instrument Display and Functions | Full colour 5″ TFT instruments |
Width Handlebars | 792 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1064 mm |
Seat Height | 836 mm |
Wheelbase | 1399 mm |
Rake | 23.2 º |
Trail | 96.9 mm |
Tank Capacity | 15 L |
Wet Weight | 188 kg |
Fuel Consumption | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
---|---|
CO2 Figures | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. |
Service Interval | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
---|
Задвижван от еволюцията на състезателния двигател Moto2™, за най-висока производителност, най-висока спецификация и най-пъргавата гама Street Triple досега.
Революционен мотоциклет, променящ правилата на играта. Новото поколение Street Triple RS е разработило своя собствена печеливша формула с нов по-агресивен стил, по-добра производителност, високотехнологично стандартно оборудване и още по-добра технология за ездачи. Ето кои са акцентите, когато пробвате возенето на този невероятен мотоциклет. Най-пристрастяващият, експлозивен и интуитивен мотоциклет, който можете да си купите, този нов най-специален Street Triple RS предлага пикова мощност от 123PS при 11 750 оборота. Той е бърз, забавен и стилен, това е най-лекият мотор в своя клас, а новите актуализации на двигателя гарантират увеличен въртящ момент в ниския и средния диапазон за по-отзивчиво поведение, което е толкова подходящо за пистата, колкото и за пътя. Вграденото високотехнологично оборудване в Street Street Triple RS е най-доброто до този момент, в тази гама. С нови, впечатляващи подобрения в стила, придаващи на мотора по-отличителен и агресивен вид. Има дори избор от над 60 оригинални аксесоари Triumph, за да персонализирате Street Triple и да получите още повече от преживяването на пътя.
Включвайки всички нови технологии, шаси и подобрения в стила на това най-велико поколение досега, 2023 Street Triple 765 RS добавя спирачките Brembo Stylema с най-високи спецификации, преработена геометрия за още повече пъргавина и поставя нов стандарт за представяне като НАЙ-мощният Street Triple някога, с водещи в категорията 130 к.с. вълнуваща тройна мощност, благодарение на ъпгрейди, извлечени от Moto2TM състезателен двигател.
Глобалните мотоциклетни медии се събраха в Майорка, Испания, за да изпитат обновения Speed Twin 1200 и изцяло новия Speed Twin 1200 RS по време на
В чест на Елвис и завладяващата история на неговите Bonnevilles от „Мемфиската мафия“, Triumph Motorcycles представи зашеметяващ T120 Elvis Presley Limited Edition. Комбинирайки автентичен
Имаме удоволствието да обявим значителни актуализации на нашия Speed Twin 1200, както и пускането на нов Speed Twin 1200 RS, който е по-фокусиран, по-ангажиращ и
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е