Уникална актуализация и основна разработка на двигателя за този вълнуващ Thruxton представя RS модел, който доставя 8PS повече мощност, 112Nm пиков въртящ момент по-ниско в диапазона на оборотите и повече отзивчивост от всякога към тази емблематична мотоциклетна легенда.
Thruxton RS има всички отличителни белези, характеристики и качество на известния Thruxton R на Triumph, заедно с още по-интуитивно гъвкаво управление, по-съвременен стил и уникални покрития и детайли.
Специално фокусирано върху спорта шаси се комбинира с окачване с високи спецификации, състезателни гуми и първокласна настройка на предната спирачка Brembo M50 и подобрени технологии за водача, за да създаде наистина вълнуващо модерно спортно каране на Thruxton. Допълвайки своето невероятно оборудване, значително актуализираният Thruxton 1200cc паралелен двоен двигател с висока мощност вече е по-отзивчив, има по-голяма пикова мощност (105PS @ 7500 rpm) и доставя 112Nm въртящ момент при 700rpm по-ниски в диапазона на оборотите.
Всичко в този невероятен мотоциклет е усъвършенствано, за да подобри известната репутация на Thruxton и да издигне родословието на Triumph за състезания в кафенета на следващото ниво. С модела RS легендата се развива.
от 33 000 лв.
Type | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
---|---|
Capacity | 1,200 cc |
Bore | 97.6 mm |
Stroke | 80 mm |
Compression | 12.1:1 |
Max Power EC | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Max Torque EC. | 112 Nm @ 4,250 rpm |
System | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Exhaust | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Final Drive | O-ring chain |
Clutch | Wet, multi-plate assist clutch |
Gearbox | 6-speed |
Frame | Tubular steel cradles |
---|---|
Swingarm | Twin-sided, aluminium – Clear anodized |
Front Wheel | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Rear Wheel | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Front Tyre | 120/70 ZR17 |
Rear Tyre | 160/60 ZR17 |
Front Suspension | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Rear Suspension | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Front Brakes | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Rear Brakes | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Instrument Display and Functions | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Width Handlebars | 745 mm |
---|---|
Height Without Mirror | 1,030 mm |
Seat Height | 810 mm |
Wheelbase | 1,415 mm |
Rake | 22.8 º |
Trail | 92 mm |
Dry Weight | 197 kg |
Tank Capacity | 14.5 L |
Service Interval | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |
---|
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Speed 400 и Scrambler 400 X. Въпрос: Какво е
Въпроси за истински мотоциклетисти, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за Daytona 660. Въпрос: Какво вдъхнови дизайна на новия 660?
Въпроси за истински ездачи, отговорени директно от Triumph – всичко, което сте искали да знаете за новата гама Tiger 900. Въпрос: Какво е новото в
https://triumph-sofia.bg/wp-content/uploads/2023/11/stealth_edition_news-video.mp4 ДРАМАТИЧНО НОВО ПОКРИТИЕ НА БОЯДИРАНЕ В ПЕРСОНАЛЕН СТИЛ Иновативна нова техника от екипа за бои от световна класа на Triumph. Зашеметяващите нови издания Stealth се